Social Media Club Twente

15 april 2019

STICK TO YOUR BRANDING

Bart kolthof & Milou Kempers (morskieft ontwerpers)

STICK TO YOUR BRANDING
Maandag 15 april 2019 zijn we terug met een nieuwe editie van de Social Media Club Twente. Hoe kun je jouw visuele identiteit ook online laten scoren? En hoe maak je dit toepasbaar voor de verschillende doelgroepen? Een uitgebreid succesverhaal door Morskieft & Saxion!

Iedereen kan de bijeenkomsten van SMC Twente bezoeken. Mensen uit de omgeving die professioneel en actief bezig zijn met social media, marketing, communicatie en PR, maar ook zelfstandig ondernemers of starters die affiniteit hebben met social media.

Bij Morskieft Ontwerpers ontwikkelen we strategische identiteiten. Wat we daarmee bedoelen? Tegenwoordig zijn huisstijldragers erg divers van vorm en kan het geheel soms versnipperd voelen. Wij helpen organisaties om hun identiteit overal duidelijk zichtbaar en voelbaar te laten zijn. We zorgen dat de visuele identiteit aansluit bij de merkstrategie die we samen bepalen en dat deze op een eenduidige manier wordt uitgedragen.

Een mooie case is Saxion. Met hen hebben we kritisch gekeken naar de visuele identiteit. Door een revitalisering van de huisstijl en verandering in richtlijnen hebben we een visuele identiteit gecreëerd die klaar is voor de toekomst. In het verlengde van deze rol zijn we voor concept en ontwerp betrokken bij de nieuwe open dagen campagne die sinds begin van dit schooljaar draait. Door met een gedegen strategie de juiste boodschap in een aansprekende vorm uit te zetten behaal je resultaat. Hoe we dat gedaan hebben? Dat hoor je van ons tijdens de volgende meeting van Social Media Club Twente.

Bart Kolthof & Milou Kempers – Morskieft Ontwerpers

De wereld waarin we leven verandert snel. Robots, nieuwe technologieën, klimaatverandering: de wereld van morgen ziet er heel anders uit dan de wereld die we vandaag kennen. Bij hogeschool Saxion bereiden we studenten voor op hun toekomst in deze steeds slimmer wordende wereld. De revitalisering van de huisstijl hebben we aangegrepen om deze belofte ook te verweven met onze wervingscampagnes. Samen met Morskieft Ontwerpers en onze online partner Adwise hebben we in drie maanden tijd een compleet nieuw campagneconcept bedacht. Hoe dit tot stand is gekomen en wat dit heeft opgeleverd hoor je van Michiel Doetjes, Online Marketeer bij Saxion.

Michiel Doetjes – Saxion 

Locatie

Urban Business building
Demmersweg 3
7556 BN  Hengelo (o)

Gratis parkeren bij het pand.

Programma

Inloop: 19.00 uur | Start programma: 19.30 uur | Einde: 21.30 uur
Blijf na afloop gezellig netwerken tijdens de (netwerk)borrel!
Entree is inclusief een kopje koffie/thee en wat lekkers

We kijken uit naar je aanwezigheid tijdens de bijeenkomst op 15 april.

Met sociale groet,
Sharita, Nicole, Singalita en Nadi

Social Media Club Twente